• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
Har du testat qliro eller har du det redan Terry_
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 829
Mottagna reaktioner
7 205
Poäng
4 807
Jag tror att det ska otroligt mycket till och mkt stor misär för att Terry ska släppa till Kfm! Vi har tyckt olika jag och Terry ibland men just det har vi gemensamt... släppa till Kfm finns inte på kartan... förrän det finns på kartan. Av olika anledningar.
Så kämpa på Terry... kommer gå bra :)
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Jag tror att det ska otroligt mycket till och mkt stor misär för att Terry ska släppa till Kfm! Vi har tyckt olika jag och Terry ibland men just det har vi gemensamt... släppa till Kfm finns inte på kartan... förrän det finns på kartan. Av olika anledningar.
Så kämpa på Terry... kommer gå bra :)

Jag har också tänkt men med facit i efterhand borde jag definitivt ha släppt och idag varit ”fri”. Vad det gjort med ens mentala hälsa går inte att reparera.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 829
Mottagna reaktioner
7 205
Poäng
4 807
Jag har också tänkt men med facit i efterhand borde jag definitivt ha släppt och idag varit ”fri”. Vad det gjort med ens mentala hälsa går inte att reparera.
jo jag förstår verkligen, ibland tänker jag att det vore en befrielse att bara släppa alla skulder men alla har vi våra olika preferenser och livssituationer som gör att vi tar de beslut vi tar. Jag som egenföretagare skulle drabbas mkt hårdare av att ha skulder och anmärkningar hos kfm så jag har valt att kämpa.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Everydaycard eller vad collectors "lätta" kort nu heter ska jag gå på måndag när pengarna kommer från collector. Har jag tur får jag 30.000 där också.
Det hade gjort mycket. Sen hoppas jag på 100K av OPR också dom ska granska måndag samt Euroloan ska också granska på måndag....
Måste ha in en aktör till alltså.

Funderar på att betala av meddelandelån (19.000) och gå på 30.000 men risken finns att jag inte blir beviljad med min usla bisnode...
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Everydaycard eller vad collectors "lätta" kort nu heter ska jag gå på måndag när pengarna kommer från collector. Har jag tur får jag 30.000 där också.
Det hade gjort mycket. Sen hoppas jag på 100K av OPR också dom ska granska måndag samt Euroloan ska också granska på måndag....
Måste ha in en aktör till alltså.

Funderar på att betala av meddelandelån (19.000) och gå på 30.000 men risken finns att jag inte blir beviljad med min usla bisnode...
Tror meddelandelån tar instantor (så du vet)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
PS : Alla tips är välkomna. Så länge det är över 20-25.000 har jag nytta av det!!!
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Terry, kan du berätta lite om hur du har sökt lån.

Vad började du med, och genom vilka kanaler har du fått erbjudanden (tex en från advisa, en från Lendo, en direkt från aktör)

Värdefull info för många andra tror jag..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp